Professorat de Polònia visita el DEAA

En el marc del programa ERASMUS Staff Teaching Mobility ha visitat el Departament d'Estudis Anglesos i Alemanys el professor Bartosz Stopel de la Uniwersytet Slaski w Katowicach (Universitat de Silèsia, Katowice, Polònia). El professor Stopel ha donat diverses conferències i ha assistit a diverses classes del programa regular del Grau d'Anglès que oferta la Universitat Rovira i Virgili. També ha departit sobre temes d'interès comú amb el professorat del DEAA. La Dra. Cristina Andreu, Coordinadora ERASMUS del departament, ha estat l'encarregada d'organitzar  la visita des del DEAA, en col·laboració amb el departament equivalent a la Universitat de Silèsia (Institute of English Cultures and Literatures). L' àrea de recerca del professor Stopel és la narratologia, en particular  els videojocs i la possibilitat d'aproximar-se a aquest fenòmen cultural de manera comparativa amb narrativas més tradicionals com ara un text escrit o una pel·lícula. Les aportacions del professor Stopel han estat seguides amb molt d'interès per l'alumnat del Grau d'Anglès, en especial per tots aquells que tenen els videojocs com a hobby. En particular, l'alumnat ha mostrat una gran curiositat pel fet que un tema tan aparentment trivial pugui tenir una aproximació perfectament acadèmica des del camp de la Literatura, els Estudis Anglesos o els Estudis Culturals.