Congrés Internacional d'Investigadors en Immigració i Asil

Seminari  -

IX Jornada d'extranjeria

El Congrés, organitzat per l'àrea de Dret internacional privat de la Universitat Rovira i Virgili, té com a objectiu reunir experts en aquests àmbits ia joves investigadors, per debatre i realitzar, des d'una perspectiva interdisciplinària i multidisciplinària, un balanç sobre les llums i les ombres que planen sobre aquestes qüestions, amb l'ànim també de traslladar el coneixement científic a la pràctica professional.

La dra. Nune Ayvazyan presentará la seva recerca sobre Movilitat i inclusió en grups migratoris: un estudi empíric de la comunitat rusòfona a Tarragona.

El Congrés tindrà lloc el dijous 13 de juny a la Sala de Juntes de la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV. Trobareu tota la informació en el següent enllaç

Etiquetes: Recerca, seminari

Dra. Nune Ayvazyan